Na alle oranje stress, nu chillen!

Zo, de eerste dagen in Maleisië zijn alweer voorbij gevlogen.

Fida en ik zijn nu op het Pulau Pangkor, aan de westkust. Het is hier enorm relaxed, precies wat we even nodig hebben na de drukte van de afgelopen maanden.

Na een lange vlucht kwamen we ’s ochtends om 05.20 aan in Kuala Lumpur. Met de trein en de monorail begaven we ons naar Bukit Bintang. Een wijk waar er verschillende hostels te vinden zijn. Na even zoeken vonden we een prima kamer bij Green Hut Hostel. We waren doodop, en dan ook erg blij dat we om 9 uur de kamer in mochten. We sliepen tot half 2.

Daarna liepen we wat rond en hadden een prima plek gevonden om die nacht de finale te bekijken.

We besloten om maandag al meteen naar een relaxed eiland te gaan, dus haalden we alvast buskaartjes. Dat was even een uurtje heen en terug met het openbaar vervoer. Toen was het eindelijk zo ver. We gingen eten bij de Indian. Een restaurant waar ik al eens vaker gegeten had, en het was weer even lekker! Naan, tandoori chicken en rooti pisang. Jammie Jammie.
Na een heerlijk tukje werden we om 12 uur ’s nachts weer wakker. We trokken onze oranje outfit aan en met een stel gasten uit het hostel gingen we naar Havana.

Daar had de Nederlandse Ambassade een party geregeld voor Nederlanders om de wedstrijd te kijken. Daar stonden we dan met 200 Nederlanders buiten de wedstrijd te kijken. We zongen onze stemmen schor en dronken een aantal Tigers voor verkoeling. Want ook ’s nachts is het hier nog heet.
Het liep allemaal niet zo vrolijk af voor ons, …. ik zal er nu v

erder geen woord aan wijden.

Nu zijn we dus veilig en wel heerlijk aan het chillen. De eerste boeken zijn al uit en wat er die eerste nacht in Kuala Lumpur gebeurd is, probeer ik hier zo snel mogelijk te vergeten….

4 Responses

1. jantine Says:

Hee Svennie,

Weer aan de andere kant van de wereld beland. Wat heerlijk. En weet je wat zo grappig is… Cees en ik hebben ook geslapen in the Green Hut, vorig jaar met oud&nieuw, leuk feestje daar en gebiljard!
    Geniet ervan in Maleisie, wij gaan (hoe burgerlijk) naar Frankrijk dit jaar… En nog burgerlijker (maar superleuk); dit zal onze laatste vakantie met zn twee-en zijn ;-)

Groetjes, Jantine

2. corrie Says:

Hoi Sven, Ik mag weer genieten van je leuke verhalen over de andere kant v.d wereld, fijn.
    toevallig hoorde ik afgelopen dinsdag van je moeder dat je in Kuala Lumpur zat. Ik zei nog, opent hij weer een blog…en ja Sven in Asia komt op mijn mail.
    Alleen schrijf je nu in de Wij vorm, dat is helemaal gezellig.
    Sven, hebben jullie ook de huldiging gezin in Asd.!
    groetjes uit Almere van Corrie

3. Niels & Mabel Says:

klinkt allemaal goed!
    Fijn dat jullie zo aan het genieten zjn ;-)

Dikke kus voor jullie

4. Joke Says:

Hallo Lieverds,

Leuk dat je weer schrijft Sven!Je ziet het wel.Je trouwe fans volgen je gelijk weer!
    Veel plezier en…genieten hoor!!!